sobota, 21 grudnia 2013

Disco Glow - Glow in the dark nail polish( Świecący w ciemności lakier do paznokci)

Hejka :D

Dziś swoja opinię chciała wydać moja koleżanka wspólnie prowadząca ze mną bloga czyli Kuaczek. ;)


Jest to lakier do paznokci firmy Ferity o nazwie Disco Glow dostępny w 6 kolorach , w drogeriach "Hebe"(posiadam 2 kolory: Orange Glow i Purple Glow ;) ) .

Ma on za zadanie , jak sama nazwa wskazuje , świecić w ciemności. Po zakupie podobnego lakieru firmy Lovely w drogerii Rossmann ,  byłam rozczarowana brakiem efektu. Lakier Disco Glow miło mnie zaskoczył , już po nałożeniu jednej warstwy widać efekty. Po pomalowaniu paznokci wystarczy tylko naświetlić je pod zwykłą lampką.


Zalety:
- Może świecić nawet całą noc
- Przystępna cena (ok.6 zł)
- Bardzo ładne kolory

Wady:
- Słabe pokrycie ( można nałożyć 2-3 warstwy ;D )

Gorąco polecam ten produkt , szczególnie na zbliżający się Sylwester, czy inne imprezy i dyskoteki.

                                                     
                                                                                                                                                                                                      Kuaczek :*

2 komentarze:

  1. Niestety nie maluję paznokci i je strasznie obgryzam, wiec to nie dla mnie, ale bardzo fajny pomysł ;)

    this-is-it-the--apocalypse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę taki lakier!!
    W sumie malowanie paznokci nie wychodzi mi idealnie ale po prostu mi się podoba :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń